استفاده از راهبند ضد انتحاری در زاهدان

راهبند امنیتی دفنی

راهبند های امنیتی ضد انتحاری با امنیت بالا، بالاترین سطح حفاظت ضد ضربه وسیله نقلیه را ارائه می‌دهند. این تجهیزات برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز خودروها به یک منطقه ایمن طراحی شده‌اند. این دامنه از راهبند های امنیتی دفنی، تست برخوردبا جسم سخت با وزن 10تن و سرعت 80 کیلومتر بر ساعت را با موفقیت انجام داده اند.

این نوع موانع ساخته شده توسط مهندسان با دانش و تجربه گسترده در این زمینه، حداکثر امنیت را با سادگی نصب، خدمات آسان، قابلیت اطمینان، دوام و چند کارکرد ارائه می‌دهند.

به دلیل سطح امنیتی بالای مورد نیاز از این محصول، این سری به طور گسترده‌ای مورد آزمایش قرار گرفته و برای اطمینان از حداکثر عملکرد و قابلیت اطمینان در طول عملیات شدت بالا مورد آزمایش قرار گرفته‌است.

آزمایش‌های ضربه  راهبند های امنیتی بر اساس استاندارد bsi انجام شده‌است.که در واقع معتبرترین این آزمایشهاست.

ماموریت ما در شرکت فنی مهندسی آگسا

ما کاملاً درک می‌کنیم که چه چیزی برای ارائه محصولات و خدمات باکیفیت لازم است. هدف اولیه ما مدیریت فعال منابع، محصولات و راه‌حل‌ها برای افزایش مستمر ارزش آن‌ها به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت برای شرکت و افزایش ارزش آن‌ها به عنوان یک استراتژی سرمایه‌گذاری منطقی، هم در شرایط مالی و هم در شرایط حفظ کیفیت محصولات می‌باشد.

راهبند های امنیتی شرکت آگسا در 9 تیپ مختلف تولید می شود که در زیر به مدل زلزال می پردازیم.

راهبند امنیتی AG-ZE1800T

راهبند امنیتی زلزال

  طراحی شده جهت جلوگیری خودروهای انتحاری (سبک و سنگین )و قابلیت نصب سیستم تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر و به علت داشتم سرنیزه بر روی بدنه این دستگاه قادرند از ورود تانک و خودروی زرهی جلوگیری کنند. استفاده به عنوان سنکگر اتوماتیک و نصب سلاح اتومات از قابلیت های ویژه این راهبند میباشد.

 

از جمله تولیدات این شرکت عبارتند از:

  1. انواع راهبند بازویی الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیک

  2. انواع راهبند امنیتی دفنی در تیپ های مختلف
  3. انواع گیت نفررو و کانتینری
  4. انواع سیستم تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر
  5. سامانه ایکس ری نفررو و چمدانیو کانتینری

همچنین این شرکت با گردآوری سایر برندها مانند سیماران، بتا، فادینی، کانه گیت، گلدن گیت، فک، نایس و ... توانسته نیاز شما مشتریان گرامی را برآورده نماید .

جهت مشاهده سایر محصولات بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

شرکت فنی مهندسی اگسا

کارشناس فروش:مهندس عظیمی

تلفن:09130520955