تولید و تعمیرات و نصب راهبند بازویی اصفهان

راهبند بازویی

نصب و راه اندازی تعداد 10 دستگاه راهبند بازویی مجهز به سیستم جلوگیری از برخورد هوشمند در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان.

سیستم ایمنی جلوگیری از برخورد ، یک سیستم هوشمند مبتنی بر امواج مادون قرمز و اولتراسونیک و امواج مغناطیسی بوده که توسط دو چشمی ، یک مسیر امنیتی را ایجاد کرده که به محض ایجاد تداخل در این مسیر ، سیستم از طریق مدار فرمان ، طبق الگوریتم دستوری ، واکنش داده و عملیات انجام می شود.

سیستم های راهبند اتوماتیک آگسا به پیروی از تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای جهانی به گونه ای طراحی و تولید شده که قابلیت اتصال به این سیستم هوشمند را داراست. در واقع مکانیزم عملیاتی این سیستم در این راهبندها به گونه ایست که اگر راهبند در حال پایین امدن باشد و خودرو به سمت راهبند حرکت کند ، سیستم فعال شده و باعث می شود که راهبند تغییر فرمان داده و به سمت بالا برود تا از خسارات احتمالی وارده جلوگیری کند.

شرکت فنی مهندسی آرمان گستر آناهیتا ، تولیدکننده انواع سیستم های کنترل تردد ، راهبندهای امنیتی ، سیستم های بازرسی و کنترل دسترسی ، با اتکا به چند دهه تجربه ، توانمندی خود را در این زمینه در صنایع بزرگ کشور از جمله نفت و گاز و پتروشیمی ، صنایع فولاد و سایر صنایع ، در اختیار گذاشته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید

کارشناس فروش:امین عظیمی

تلفن تماس:09130520955