۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

فروش راهبند _ نصب راهبند _ خدمات راهبند

فروش راهبند _ نصب راهبند _ خدمات راهبند

فروش انواع راهبند در گرگان مناسب برای نصب در ورودی و خروجی پارکینگ ها،شهرک ها، مجتمع ها ،ادارات و سازمان ها،بیمارستان ها و...با هدف کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه فروش راهبند بازویی در گرگان با انواع بازویی ساده، تلسکوپی ،فنس دار و تاشو و همچنین از متراژ 2 تا 8 متر فروش راهبند برقی در گرگان دارای سیستم آنتی کرش و یا ضد ضربه که در هنگام برخورد وسیله ی نقلیه با اهرم راهبند ، اهرم شکسته نمی شود و به عقب برمیگردد. نصب راهبند در گرگان با قدرت موتور بالا از 110 تا 750 وات مناسب با تردد در مکان مورد نظر شما راهبند بازویی در گرگان با قابلیت اتصال به کلیه ی سیستم های کنترل تردد و سیستم هوشمند پارکینگ مانند پلاک خوان و تگ خوان فروش راهبند در گرگان با قابلیت نصب فلشر،ال ای دی روی بازو،چشمی ایمنی جهت تشخیص مانع زیر راهبند و پنل کنترل نگهبانی جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

کارشناس فروش:امین عظیمی

تلفن تماس:09130520955

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ojan gate

نمایندگی فروش راهبند آکاردئونی در اصفهان

نمایندگی فروش راهبند آکاردئونی در اصفهان

نمایندگی فروش و نصب راهبند آکاردئونی در اصفهان شرکت فنی مهندسی آگسا تولید کننده و عرضه کننده ی انواع سیستم های کنترل تردد همراه با کادری حرفه ای آماده ی ارائه ی راهبندهای آکاردئونی در شهر اصفهان می باشد یکی از گزینه های مناسب برای کنترل عبور و مرور افراد و خودروها جهت ایجااد نظم و امنیت در ورودی و خروجی ساختمان های مختلف از جمله شرکت ها ، کارخانه ها و غیره ،راهبند های آکاردئونی هستند. این راهبند در انواع مختلف اتوماتیک و دستی ، سبک و سنگین ارائه می شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در شرکت آگسا تماس بگیر

کارشناس فروش:امین عظیمی

تلفن تماس:09130520955

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ojan gate

فروش راهبند بازویی اروپایی در تهران

فروش انواع راهبند های بازویی اروپایی در تهران

شرکت فنی مهندسی آگسا برترین مرکز تخصصی تولید انواع راهبند و سیستم های کنترل تردد در سمنان همراه با تیمی حرفه ای و سال ها سابقه ی درخشان و موفقیت آمیز آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان در شهر سمنان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان خرید راهبند لطفا با کارشناس فروش ما تماس حاصل فرمایید راهبند بازویی اتوماتیک آگسا با دو سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش مناسب برای نصب در پارکینگ ها، ادارات و سازمان ها،مجتمع ها،شهرک ها،ایست بازرسی ها،و... در شهر سمنان می باشد. ر اهبند های بازویی اتوماتیک آگسا قابلیت اتصال به کلیه ی سیستم های کنترل تردد را دارد همچنین این راهبند ها قابلیت نصب انواع بازوی : تلسکوپی، فنی دار، تاشوی 90 درجه و 180 درجه را داراست.

کارشناس فروش:امین عظیمی

تلفن تماس:09130520955

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ojan gate