فروش راهبند امنیتی دفنی در کرمانشاه 

راهبند امنیتی دفنی

راهبند های امنیتی دفنی یک مانع موثر برای مسدود کردن راه عبوری  وسایل نقلیه به مکانهای غیر مجازهستند. این موانع می‌توانند به گونه‌ای در زمین قرار گیرند که از خارج به عنوان یک معیار حفاظتی و امنیتی شناسایی شوند.

در صورت لزوم، راهبند های مسدود کننده را می‌توان در عرض چند ثانیه برای متوقف‌کردن سریع وسائل نقلیه به سرعت فعال کرد شرکت فنی مهندسی آگسا راهبندهای جاده‌ای را در اندازه‌های مختلف و قدرت و توان متفاوت عرضه کرده است.

مزیت های نصب راهبند امنیتی  :

  • قابل جمع شدن در زمین

  • قابلیت پوشش مسیر تا طول 8 متر بصورت یکپارچه

  • قابلیت تحمل وزن سخت با وزن 10تن و 80 کیلومتر برساعت

  • قابلیت بازگشایی مسیر به وسیله مدار فرمان بدون پمپ دستی

  • دارای رنگ صنعتی اپوکسی زینک ریچ

  • قابلیت نصب انواع سیستم کنترل تردد

شرکت فنی مهندسی آگسا:

شرکت فنی مهندسی آگسا بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع سیستم کنترل تردد در ایران با بیش از 10 سال سابقه توانسته نیاز مشتریان سیستم های امنیتی را در سرتاسر ایران برآورده نماید.

هدف اصلی این شرکت رضایت مشتریان میباشد؛ به همین دلیل است که شرکت فنی مهندسی آگسا مشهورترین تولید کننده راهبند های ضد انتحاری و ضد تروریستی در ایران است.

گروه فنی مهندسی آگسا مشتریان خود را با مناسب‌ترین محصولات که متناسب با نیازهایشان باشد آشنا میکند

سال‌ها تجربه در تولید و هزاران پروژه تحقق یافته از سراسر ایران به ما این  توانایی را داده است که در زمینه های امنیتی در سطوح مختلف بتوانیم نیاز مشتریان خود را برطرف کنیم.

علاوه بر آن، شرکت آگسا گیت های نفررو، راهبند های اتومات بازویی و انواع سیستم های  کنترل دسترسی را تولید کرده است. ما می‌توانیم با نیازها و انتظارات مشتریان خود سر و کار داشته باشیم. ما  توانسته ایم رضایت تمام مشتریان  خود را در سراسر ایران جلب کرده ایم.

راهبند امنیتی فجر نیروگاه رامین اهواز

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

کارشناس فروش :مهندس عظیمی

تلفن :09130520955